Kwantitatieve Senior Marktonderzoeker – Leuven

Kwantitatieve Senior Marktonderzoeker – Leuven

Ipsos zoekt talent met een passie voor marktonderzoek

  • Groot internationaal bedrijf
  • Focus op carrièremogelijkheden
  • Inzet op ontwikkeling, coachende begeleiding en doorgroeimogelijkheden

WIE ZIJN WIJ?

Wij zijn één van de grootste marktonderzoeksbureaus op internationaal niveau. Wereldwijd is Ipsos aanwezig in 90 landen, met meer dan 18.000 werknemers. Wij tellen in België 170 creative & curious minds.

Je komt terecht in een team dat een gevarieerde klantenportefeuille beheert en ondersteunt. Dit voor zowel lokale als grote, internationale spelers in verschillende markten en domeinen zoals FMCG, Healthcare,
Media & Reclame, Telecom en Finance.

IPSOS CUSTOMER EXPERIENCE specialiseert zich in onderzoek rond klantentevredenheid, NPS, medewerkerstevredenheid en bedrijfsreputatie.

IPSOS IS OP ZOEK NAAR EEN KWANTITATIEVE SENIOR MARKTONDERZOEKER GENT/LEUVEN

 

Heb jij een passie om de consumentenwereld beter te begrijpen en hou je ervan om klanten in staat te stellen belangrijke zakelijke beslissingen te nemen dankzij jouw onderzoeken? Gebruik jij hiervoor jouw
commerciële flair en kun jij gemakkelijk inspelen op klantbehoeftes door jouw ervaring met
Customer Experience? Dan hopen wij snel van jou te horen!

Als Senior Research Executive kom je terecht in een team van 15 personen. Een van jouw belangrijke verantwoordelijkheden is de klantbehoeften te doorgronden en te vertalen in een krachtige output die je op inspirerende wijze presenteert. Daarnaast herken je de onderzoek behoeften bij jouw klanten en werk je deze uit tot concrete voorstellen.

Client Focus

  • Je werkt mee aan het ondersteunen en ontwikkelen van klantrelaties
  • Je bent verantwoordelijk voor het opzetten, ontwerpen, uitvoeren en opleveren van projecten
  • Je houdt ervan om kleinere projecten zelfstandig aan te sturen en je helpt bij het ondersteunen van de meer complexe onderzoeken
  • Je bent betrokken bij het maken van innovatieve voorstellen
  • Je bent betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe klanten

Team

  • Je neemt jouw verantwoordelijkheid bij de ondersteuning van de junior teamleden
  • Je helpt hen bij het opbouwen van hun onderzoek vaardigheden en zorgt ervoor dat de kwaliteit en service goed gewaarborgd blijft gedurende het volledige proces

Communicatie

  • Je onderhoudt contact met interne teams en externe partners
  • Je zorgt ervoor dat projecten soepel en binnen de vooropgestelde tijd en budget verlopen
  • Je communiceert binnen het team en met de klant en zorgt ervoor dat dit een positieve impact heeft op het projectresultaat

Analyse en inzicht

  • Je analyseert onderzoeksgegevens en secundaire bronnen om verhalen en presentaties aan te leveren die gericht zijn op inzichten uit de gegeven

Financiële levering

  • Onze focus ligt op het stimuleren van winstgevende groei. Daarom zoek je naar de mogelijkheden om de efficiëntie te verhogen en de marges te verbeteren voor elk project dat we leveren

WIE BEN JIJ

  • Je hebt ervaring in marktonderzoek, bij voorkeur in Customer Experience
  • Je hebt het in je om grootschalige en/of meerdere kleinere projecten aan te pakken
  • Je bent nieuwsgierig en analytisch ingesteld
  • Je gaat kritisch aan de slag en je werkt naar een afgewerkt resultaat toe
  • Je kunt je inleven in de modale consument
  • Je houdt van variatie; elke dag heeft een nieuwe insteek. Je werkt met verschillende klanten in diverse sectoren
  • Een 9-to-5 mentaliteit is niets voor jou. Je stelt je graag flexibel op
  • Je hebt een sterke kennis van het MS Officepakket

WIJ BIEDEN JOU

  • Een competitief pakketmet extralegalevoordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, laptop, ecocheques)
  • Work from home compensatie
  • Woon-werkverkeer
  • 8 dagen extralegaal verlof bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen
  • Wij zijn gepassioneerd door ons werk, maar vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk!
  • Een creatieveactieve, open en ondersteunende werkomgeving
  • De mogelijkheid om naast de meer traditionele onderzoeksmethoden betrokken te zijn bij innovatievetechnieken.
  • Veel ruimte voor persoonlijkeontwikkelingwaarbij inspanningen en prestaties worden erkend en beloond
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Ons Energy@Ipsos project zorgt mee voor een hechte teamspirit en geeft een extra boost om jouw grenzen te verleggen

CONTACTEER ONS!

Stuur je cv en motivatiebrief met referentie ‘SRE CUSTOMER EXPERIENCE’ naar Valérie De Ridder: valerie.deridder@ipsos.com. Voor meer informatie over ons bedrijf kan je een kijkje nemen op www.ipsos.com.