Kwantitatieve Senior Marktonderzoeker – Leuven

Mystery Shopping Executive

Ipsos zoekt talent met een passie voor marktonderzoek

  • Groot internationaal bedrijf
  • Focus op carrièremogelijkheden
  • Inzet op ontwikkeling, coachende begeleiding en doorgroeimogelijkheden

WIE ZIJN WIJ?

Je komt terecht in een team dat een gevarieerde klantenportefeuille beheert en ondersteunt. Dit voor zowel lokale als grote, internationale spelers in verschillende markten en domeinen zoals FMCG, Healthcare,
Media & Reclame, Télécom en Finance.

IPSOS MYSTERY SHOPPING zorgt ervoor dat bedrijven ‘real time’ feedback krijgen over hun dienstverlening en helpt hen op die manier zich op alle vlakken verder te ontwikkelen. Wij zetten mensen in die nagaan of merken en bedrijven hun beloftes aan klanten nakomen. Dit team is gespecialiseerd in het opstellen en beheren van mystery shopping onderzoeken zoals fysieke bezoeken, calls en digitale checks. Op deze manier verschaffen we belangrijke gegevens over alle touchpoints voor onze klanten. Onze klanten bevinden zich in verschillende sectoren zoals automotive, finance, DIY, retail, …

Ben jij onze Mystery Shopping Executive?

IPSOS IS OP ZOEK NAAR EEN ALLROUNDER MET COMMERCIËLE FLAIR

  • Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor jouw Mystery Shopping klanten.
  • Je bent gedreven door projectmanagement en onderzoek.
  • Je coördineert nieuwe projecten en je denkt creatief mee met jouw klant over de verschillende aspecten van een nieuw project:
  • de noden en verwachtingen van klanten vertalen naar een best-in-class onderzoeksvoorstel
  • het opstellen en uitwerken van briefings naar klanten en shoppers
  • het opvolgen van veldwerk en het actief bijsturen waar nodig
  • creatief meedenken over de aanpak van projecten
  • met veel enthousiasme zelf de resultaten op een proactieve en creatieve manier rapporteren aan jouw klanten
  • Je beheert ons Ipsos Mystery Shoppingportaal: je verdeelt mystery visits, volgt deze op en je neemt kwaliteitssteekproeven
  • Je houdt van de variatie in onderwerpen en je hebt interesse in de actuele maatschappij.

WIE BEN JIJ

  • Je hebt een bachelor in de richting Organisatie & Management, Communicatiemanagement, Marketing, …
  • Of je hebt een master communicatiewetenschappen, handelswetenschappen, …
  • Je bent nieuwsgierig, hands-on en je hebt een can do
  • Je hebt inlevingsvermogen met de modale consument.
  • Je houdt van afwisseling en je werkt graag voor verschillende klanten in verschillende sectoren.
  • Je hebt een goede kennis van het MS Officepakket.
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en Engels.

WIJ BIEDEN JOU

  • Een competitief pakketmet extralegalevoordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, laptop, ecocheques)
  • Work from home compensatie
  • Woon-werkverkeer
  • 8 dagen extralegaal verlof bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen
  • Wij zijn gepassioneerd door ons werk, maar vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk!
  • Een creatieveactieve, open en ondersteunende werkomgeving
  • De mogelijkheid om naast de meer traditionele onderzoeksmethoden betrokken te zijn bij innovatievetechnieken.
  • Veel ruimte voor persoonlijkeontwikkelingwaarbij inspanningen en prestaties worden erkend en beloond
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Ons Energy@Ipsos project zorgt mee voor een hechte teamspirit en geeft een extra boost om jouw grenzen te verleggen

CONTACTEER ONS!

Stuur je cv en motivatiebrief met referentie ‘Mystery Shopping Executive’ naar Valérie De Ridder: valerie.deridder@ipsos.com. Voor meer informatie over ons bedrijf kan je een kijkje nemen op www.ipsos.com.