Project Coordinator Mystery Shopping GENT

Project Coordinator mystery shopping

Bij Ipsos zijn we trots onszelf ‘the home of researchers’ te kunnen noemen. Omdat we één van de drie grootste
marktonderzoekbureaus ter wereld zijn. Wereldwijd aanwezig in 89 landen, met meer dan 17.000
werknemers. Onze favoriete hashtags? #innovation, #entrepreneur and #client-centricity. Ons succes is de
combinatie van een grenzeloze wereldwijde expertise, kennis en procesefficiëntie binnen een bedrijf met een
hart voor ondernemende mensen.

IPSOS MYSTERY SHOPPING verschaft bedrijven ‘real time’ feedback over hun dienstverlening en helpt hen op
die manier om zich op alle vlakken te verbeteren. Het laat bedrijfsleiders toe om ‘overal tegelijkertijd’ te zijn
door wereldwijd mensen in te zetten die nagaan of hun merken hun beloftes aan klanten nakomen.
Met meer dan één miljoen mystery visits per jaar in meer dan 100 landen, hebben we wereldwijd veel
toonaangevende organisaties geholpen om strategieën rond klantenervaring te verwezenlijken.
Het Belgische Mystery Shopping team maakt deel uit van een groter netwerk binnen de Ipsos groep, met
onderzoekers uit de hele wereld. Deze zijn gespecialiseerd in het opstellen en beheren van Mystery Shopping
onderzoeken en aan de hand van op maat gemaakte methodes die bezoeken, calls en clicks combineren,
verschaffen we belangrijke gegevens over alle touchpoints voor klanten.

More about the vacancy