Qualitative Researcher – UU International GENT of BERCHEM

Qualitative Researcher – UU International GENT of BERCHEM

WIE ZIJN WIJ?
Bij Ipsos zijn we trots onszelf ‘the home of researchers’ te kunnen noemen. Omdat we één van de drie
grootste marktonderzoekbureaus ter wereld zijn. Wereldwijd aanwezig in 90 landen, met meer dan 18.000
werknemers. Onze favoriete hashtags? #innovation, #entrepreneur and #client-centricity. Ons succes is de
combinatie van een grenzeloze wereldwijde expertise, kennis en procesefficiëntie binnen een bedrijf met
een hart voor ondernemende mensen.

IPSOS ZOEKT QUALITATIVE RESEARCH EXECUTIVE:
Ipsos UU is het departement dat kwalitatief onderzoek doet binnen Ipsos dit aan de hand van zeer
uiteenlopende methodes (interviews, groepen, communities, mobile, ethnography, shop alongs, …) waarmee
we ons verdiepen in consumentengedrag.
Het kwalitatieve team binnen Ipsos is een van de meest toonaangevende kwalitatieve teams in de Belgische
markt. Wij zijn een hecht team van creatieve kwalitatieve marktonderzoekers die profiteren van de
voordelen en de middelen die deel uitmaken van onze grote internationale organisatie. Ons team groeit en
wij hebben nood aan een enthousiaste collega die mee wil bouwen aan een blijvende groei van ons team.

WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR:

  • Een onderzoeker die een expert wil worden in kwalitatief marktonderzoek, zowel online als offline.
  • Iemand die interesse heeft in maatschappelijke onderwerpen en zich graag verdiept in het hoe en het
    waarom van consumentengedrag.
  • Iemand die zorgt dat zijn klanten diepgaande inzichten krijgen in de attitudes, motieven en argumenten
    die bepalend zijn voor het gedrag van hun klanten.
  • Iemand die gebruik maakt van bekende technieken, maar ook werkt met nieuwe methoden zoals
    community panels, social listening, mobile apps, Google Glass en inspirerende workshops.
  • Iemand die de verantwoordelijkheid opneemt voor het beheer en uitvoeren van de verschillende
    stappen in een kwalitatief onderzoeksproject zoals o.a. het opstellen en uitwerken van gespreksgidsen, het uitvoeren en opvolgen van veldwerk (interviews, groepsgesprekken, communities, chatsessies, …), de analyse en rapportering van de resultaten
  • Iemand die elk nieuw project enthousiast aanvat en uitvoert, en die creatief kan meedenken over de
    verschillende aspecten van een nieuw project
  • Iemand die houdt van de variatie in onderwerpen en onderzoeksmethoden
  • Iemand die ervan houdt de user experience van een dienst of product in kaart te brengen en te
    optimaliseren

More about the vacancy